Sunday, January 23, 2011

Kesibukan Yang Penuh Bermakna

tak sangka setelah sekian lama aku sibuk dengan bermacam program terdapat pelbagai pengalaman manis dan pahit telah aku dapat...didalam aktiviti inilah aku belajar byk perkara...apabila diberi tanggungjawab pelbagai yang perlu dilakukan dan setiap perkara perlu diatur dgn baik agar semuanya berjalan lancar....disinilah kita akan mengetahui setiap tindakan akan ada risikonya dan setiap tindakan perlu ada plan b dan disinilah kita akan memerlukan pertolongan dr ramai org untuk membantu kita kerana jikalau kita hanya membuat kerja bsendirian maka xakan berjaya sesebuah misi....

Alhamdulillah sumanya berjaya dilaksanakan...rase beban dibahu suda dilepaskn...aku amat bersyukur wlaupn penat tp aku gembira dpt bekerja bsama2 kawan2 di sem akhir ini...tidak sangka ianya akan berlalu dengan begitu cepat dan aku telah mula berfikir apa akan terjadi seterusnya dan aku akan mula merindui rakan2 seperjuangan ini...Program Minggu Refleksi Dakwah ini mmbuatkn aku ingat smpai bila2.....

sapa sgka rupanya tdpt Family Day Of Dakwah selepas Minggu Refleksi Dakwah....dpt berkumpul dgn adik2 thn 1 dan 2 mmg sronok...ada yg malu2, ada yg sporting, ada yg bleh gelak bersama...haha...mmg best...xsgka dpt jumpe meraka suma...mmg bgs ada aktiviti seperti ini kerana dapat mengeratkn ukhwah sesama kita...harap adik2 inilah yg akan meneruskn lg misi kami di UKM ini...

Apa pn wlau dilanda dgn kesibukn tp kesibukn ini lah yg akan memberi pengajaran,pengalaman dan kenangan yg bermakna buat aku...well hope the best 4 ur all....now it's time 4 concentrat to my thesis....hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails